Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Kopacz przyciągnęła do programu Tomasza Lisa trochę mniej widzów niż Donald Tusk

Odcinek "Tomasz Lis na żywo" z Ewą Kopacz miał 15,9 proc. udziału w rynku

Odcinek programu publicystycznego "Tomasz Lis na żywo", którego gościem była premier Ewa Kopacz, oglądało w TVP 2 średnio 1,99 mln osób. Program z poprzednim premierem Donaldem Tuskiem miał 14 tys. widzów więcej.

Donald Tusk był gościem Tomasza Lisa 1 września br., kiedy było już wiadomo, że odejdzie ze stanowiska premiera, by zostać przewodniczącym Rady Europejskiej. Program "Tomasz Lis na żywo" miał wtedy 16,0 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 10,7 proc. w grupie komercyjnej. Nadany 20 października odcinek z Ewą Kopacz dał Dwójce odpowiednio 15,9 proc. i 9,3 proc. udziału.
W programie, którego gościem była obecna premier, nie doszło do śpiewania "Sto lat", tak jak to miało miejsce w wydaniu z Donaldem Tuskiem.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po pierwszych trzech odcinkach obecnego sezonu program "Tomasz Lis na żywo" przyciąga średnio 1,75 mln widzów i daje Dwójce średnio 14,4 proc. udziału w rynku (8,6 proc. w grupie 16-49).

(RUT, 22.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.