Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niskie ceny reklam w Internecie zmniejszają zyski Google

Koncern internetowy Google przedstawił gorsze od oczekiwań wyniki finansowe za trzeci kwartał br.

W okresie od początku lipca do końca września zyski Google osiągnęły poziom 2,81 mld dol. Oznacza to spadek z 2,97 mld dol. w tym samym okresie rok wcześniej. W przeliczeniu na akcję zysk w trzecim kwartale wyniósł 6,35 dol. – o 18 centów mniej, niż przewidywali analitycy.
Wpływ na spadek zysków miała m.in. cena, jaką reklamodawcy płacili za jedno kliknięcie w reklamy internetowe - była o 2 proc. niższa niż rok wcześniej. Google tłumaczy ten spadek rosnącą popularnością reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, które są tańsze od swoich odpowiedników na komputerach stacjonarnych.

(LL, 20.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.