Google i YouTube zyskują, Allegro-GG z największą liczbą odsłon mobilnych
Wśród największych wydawców internetowych w Polsce w sierpniu br., w porównaniu z poprzednim miesiącem, użytkowników przybyło Grupie Google i YouTube.com. Liderem pod względem odsłon mobilnych stała się Grupa Allegro-GG, wyprzedzając Grupę Wirtualna Polska.
Grupę Google w sierpniu br. odwiedziło 20,5 mln internautów – o 66,1 tys. więcej, niż w lipcu. Z kolei YouTube miał 16,1 użytkowników (zyskał 51,9 tys.).
Mniej użytkowników miał społecznościowy Facebook.com - 17,2 mln (spadek o 109,6 tys.), Grupa Allegro-GG - 15,8 mln (spadek o 110,2 tys.) i największe portale: Grupa Onet.pl/RASP - 15,5 mln (spadek 215,6 tys.), Grupa Wirtualna Polska – 14,7 mln (spadek 115,4 tys.), Grupa Gazeta.pl – 12,6 mln (spadek o 217,6 tys.), Grupa Interia.pl – 12,2 mln (spadek o 302,4 tys.).
Najwięcej odsłon wykonanych za pomocą urządzeń mobilnych z Polski osiągnęła Grupa Allegro-GG – łącznie 600,8 tys. Miesiąc wcześniej, w lipcu br., grupa ta była na trzeciej pozycji ze 140,7 tys. odsłon mobilnych.
Lider z ubiegłego miesiąca, Grupa Wirtualna Polska zanotowała 536,5 tys. odsłon na urządzeniach mobilnych (wzrost o 7,5 proc.). Dalej były: Grupa Onet/RASP – 425,8 tys. (wzrost o 10,7 proc.), Grupa Interia.pl – 142,1 tys. (wzrost o 4,5 proc.) i Grupa Gazeta.pl – 141 tys. (wzrost o 4,4 proc.)
Dane: Megapanel PBI/Gemius. Więcej wyników na Press.pl/raporty.
(KOZ, 17.10.2014)










