Dział: INTERNET

Dodano: Październik 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google i YouTube zyskują, Allegro-GG z największą liczbą odsłon mobilnych

Wśród największych wydawców internetowych w Polsce w sierpniu br., w porównaniu z poprzednim miesiącem, użytkowników przybyło Grupie Google i YouTube.com. Liderem pod względem odsłon mobilnych stała się Grupa Allegro-GG, wyprzedzając Grupę Wirtualna Polska.

Grupę Google w sierpniu br. odwiedziło 20,5 mln internautów – o 66,1 tys. więcej, niż w lipcu. Z kolei YouTube miał 16,1 użytkowników (zyskał 51,9 tys.).
Mniej użytkowników miał społecznościowy Facebook.com - 17,2 mln (spadek o 109,6 tys.), Grupa Allegro-GG - 15,8 mln (spadek o 110,2 tys.) i największe portale: Grupa Onet.pl/RASP - 15,5 mln (spadek 215,6 tys.), Grupa Wirtualna Polska – 14,7 mln (spadek 115,4 tys.), Grupa Gazeta.pl – 12,6 mln (spadek o 217,6 tys.), Grupa Interia.pl – 12,2 mln (spadek o 302,4 tys.).

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|Grupa+Google|Facebook.com|YouTube.com|Grupa+Allegro+GG|Grupa+Onet/RASP|Grupa+Wirtualna+Polska|Grupa+Gazeta.pl|Grupa+Interia.pl|Wikipedia.org|Polskapresse/Media+Regionalne|1:|++0,3+proc.|+-0,6+proc.|++0,3+proc.|+-0,7+proc.|+-1,4+proc.|+-0,8+proc.|+-1,7+proc.|+-2,4+proc.|+-1,6+proc.|+-2,8+proc.||2:|Dane:+Megapanel+PBI%2FGemius,+sierpie%C5%84+2014,+dynamika+wobec+poprzedniego+miesi%C4%85ca&chxp=0,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1|1,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1|2,0&chxr=0,0.4,10.5|1,0.4,10.5|2,-7,66&chxs=0,000000,11.5,1,l,676767|1,18459F,11.5,1,_,676767|2,000000,9,-0.72,l,676767&chxt=y,r,x&chbh=15,0,9&chs=700x275&cht=bhg&chco=3366CC&chds=0,22&chd=t:20.5,17.2,16.1,15.8,15.5,14.7,12.6,12.2,8.7,8.5&chdlp=b&chma=0,15&chm=N+,000000,0,0:11,12,1&chtt=Ranking+grup+i+witryn+wed%C5%82ug+liczby+u%C5%BCytkownik%C3%B3w+w+sierpniu+br.+%28w+mln%29&chts=000000,13.5

Najwięcej odsłon wykonanych za pomocą urządzeń mobilnych z Polski osiągnęła Grupa Allegro-GG – łącznie 600,8 tys. Miesiąc wcześniej, w lipcu br., grupa ta była na trzeciej pozycji ze 140,7 tys. odsłon mobilnych.
Lider z ubiegłego miesiąca, Grupa Wirtualna Polska zanotowała 536,5 tys. odsłon na urządzeniach mobilnych (wzrost o 7,5 proc.). Dalej były: Grupa Onet/RASP – 425,8 tys. (wzrost o 10,7 proc.), Grupa Interia.pl – 142,1 tys. (wzrost o 4,5 proc.) i Grupa Gazeta.pl – 141 tys. (wzrost o 4,4 proc.)
Dane: Megapanel PBI/Gemius. Więcej wyników na Press.pl/raporty.

(KOZ, 17.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.