Kampania reklamowa nowej linii mrożonek Horteksu
Hortex Holding SA wprowadza na rynek linię produktów mrożonych marki Hortex Ortika pod nazwą ”Warzywa do...” i rozpoczyna jej kampanię reklamową.
Seria ”Warzywa do...” składa się z czterech rodzajów produktów: warzyw do mięs, makaronów, drobiu i gulaszu. Kampania reklamowa będzie prowadzona w tym miesiącu w prasie branżowej (”Detal Dzisiaj”, ”Handel”, ”Poradnik Handlowca”, ”Supermarket News”, ”Wiadomości Handlowe”, ”Życie Handlowe”). Działania reklamowe w lutym i marcu obejmą też 11 tytułów prasy konsumenckiej – będą to m.in. ”Claudia”, ”Dobre Rady”, ”Kuchnia”, ”Naj”, ”Olivia”, ”Pieprz i Sól”, ”Świat Kobiety”. Do wybranych tytułów (”Kuchnia”, ”Moje Gotowanie”, ”Pani Domu”, ”Przyjaciółka”, ”Tina”) dołączane będą przepisy kulinarne wykorzystujące nowe produkty Horteksu. Kreację kampanii prasowej przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B, a planowaniem mediów zajął się Optimum Media OMD. Dodatkowo w lutym, marcu i kwietniu w super- i hipermarketach będą organizowane degustacje dla klientów.(JW, 16.02.2006)










