Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania reklamowa nowej linii mrożonek Horteksu

Hortex Holding SA wprowadza na rynek linię produktów mrożonych marki Hortex Ortika pod nazwą ”Warzywa do...” i rozpoczyna jej kampanię reklamową.

Seria ”Warzywa do...” składa się z czterech rodzajów produktów: warzyw do mięs, makaronów, drobiu i gulaszu. Kampania reklamowa będzie prowadzona w tym miesiącu w prasie branżowej (”Detal Dzisiaj”, ”Handel”, ”Poradnik Handlowca”, ”Supermarket News”, ”Wiadomości Handlowe”, ”Życie Handlowe”). Działania reklamowe w lutym i marcu obejmą też 11 tytułów prasy konsumenckiej – będą to m.in. ”Claudia”, ”Dobre Rady”, ”Kuchnia”, ”Naj”, ”Olivia”, ”Pieprz i Sól”, ”Świat Kobiety”. Do wybranych tytułów (”Kuchnia”, ”Moje Gotowanie”, ”Pani Domu”, ”Przyjaciółka”, ”Tina”) dołączane będą przepisy kulinarne wykorzystujące nowe produkty Horteksu. Kreację kampanii prasowej przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B, a planowaniem mediów zajął się Optimum Media OMD. Dodatkowo w lutym, marcu i kwietniu w super- i hipermarketach będą organizowane degustacje dla klientów.

(JW, 16.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.