Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Uroda Życia” wejdzie na rynek 10 października

Na piątek 10 października br. Edipresse Polska planuje debiut luksusowego miesięcznika dla pań „Uroda życia” (Edipresse Polska). Wydawca liczy na 80 tys. egz. średniej sprzedaży.

- Pismo kierujemy do grupy kobiet 35+, które są aktywne, sporo już osiągnęły, są stabilne finansowo, ale poszukują nowych inspiracji i pogłębionych treści - mówi redaktor naczelna "Urody Życia" Anna Maruszeczko. - Pragniemy, aby razem z nami czytelniczki nabierały apetytu na życie, lepiej rozumiały i siebie, i tych, na którym im zależy. Chcemy, by zawsze były na czasie - dodaje Maruszeczko.

Nowy miesięcznik ma prezentować portrety ludzi nieznanych w mediach. Będą w nim teksty psychologiczne. Wśród autorów będą m.in. Marzena Rogalska, Magdalena Żakowska, Agnieszka Maciąg, Jacek Masłowski. Stałymi felietonistami zostali: Stanisława Celińska, Małgorzata Szumowska, Arkadiusz Recław i Katarzyna Lengren.

Anna Maruszeczko wcześniej pracowała dla innego tytułu Edipresse Polska dwutygodnika „Viva!”. Pracowała też w Radiu Koszalin, radiowej Jedynce, Radiu Kolor, Tok FM, Radiu Plus, TVP 1 i Canal+. W stacji TVN prowadziła programy "Miasto kobiet", "Bez oporów" i "Na zakręcie".

Debiut „Urody Życia” będzie wsparty kampanią promocyjną w telewizji, kinach, radiu,  Internecie, czasopismach, nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.

Wydawca liczy, że nowy miesięcznik osiągnie sprzedaż na poziomie 80 tys. egz. Startuje z ceną magazynu 7,99 zł i 220 stronami podstawowej objętości.

(MAC, 06.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.