Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Luksusowy magazyn dla gejów liczy na rozwój rynku LGBT

Magazyn "Pride".

30 września w salonach prasowych pojawi się pierwszy numer kwartalnika "Pride", adresowanego głównie do gejów.

Magazyn "Pride" założyli Bartek Lachowski i Sebastian Wasiński, którzy prowadzą agencję organizującą m.in. pokazy mody Orchidea Group. Ich spółka wydawnicza nazywa się Pride Media i oprócz magazynu prowadzi też serwis internetowy Pridemag.pl. - Nasza grupa docelowa nie chce być zamykana w getcie, dlatego nie ustawiamy się w konfrontacji do środowisk, które walczą z homoseksualistami. Podtytuł "Magazyn Świadomych Mężczyzn" oznacza, że chcemy, aby po nasze pismo sięgali nie tylko geje - mówi Bartek Lachowski, dyrektor zarządzający Pride Media.
- Na przykład w pierwszym numerze zajmiemy się oszacowaniem wymiernych strat  gospodarczych, jakie przynosi społeczeństwu homofobia - dodaje redaktor naczelny Sebastian Wasiński.
Dyrektorem artystycznym magazynu jest Agnieszka Bilska, a dyrektorem wydawniczym Marzena Reinert, która przez osiem lat pracowała w Edipresse Polska - m.in. jako dyrektor komunikacji i PR, obecnie prowadzi agencję konsultingową Think Progress.
Pierwszy numer "Pride" ukaże się 30 września br. Będzie miał 220 stron w formacie 205 na 220 mm i na uszlachetnionym papierze 300 g. Wydawca podaje, że jego nakład to 30 tys. egz. Będzie dystrybuowany w salonach prasowych sieci: Empik, Inmedio, Relay i w prenumeracie elektronicznej. Cena: 24,90 zł.
W cenniku reklamowym magazynu cała prawa strona kosztuje 15 tys. zł. - Pierwszy numer spełnił nasze założenia pod względem wpływów reklamowych. Mamy już kilka zleceń od klientów na następne wydanie, który ukaże się w grudniu - mówi Lachowski.
Pierwsze wydanie magazynu będzie promowane w Internecie, poprze kampanie celowane do środowisk LGBT.

 

(GK, 29.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.