Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najdroższe spoty wyborcze będą w TVP - po niespełna 30 tys. zł

Najdroższe spoty w kampanii przed wyborami samorządowymi oferuje komitetom wyborczym biuro reklamy Telewizji Polskiej. W żadnej stacji ceny nie przekraczają 30 tys. zł.

Za emisję 30-sekundowej płatnej audycji wyborczej w TVP 1 przed niedzielną prognozą pogody (po "Wiadomościach") trzeba zapłacić 28,4 tys. zł. Z kolei reklama wyborcza po niedzielnych „Faktach” w TVN kosztuje 27,7 tys. zł. W cenniku Polsatu najdroższy spot przed nadawanym w piątki programem rozrywkowym „Twoja twarz brzmi znajomo” wyceniono wprawdzie na 30,2 tys. zł, ale komitet wyborczy zapłaci 25,67 tys. zł, bo biuro reklamy Polsatu udziela 15-procentowego rabatu.
Ogłoszenia wyborcze są emitowane w specjalnie oznaczonych blokach. Ostatnim dniem kampanii będzie piątek 14 listopada (wybory zaplanowano na 16 listopada).
Poprzednia kampania samorządowa była w 2010 roku.

(RUT, 26.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.