Kompania Piwowarska wybrała Saatchi & Saatchi do obsługi marki Tyskie
(fot. materiały prasowe, kp.pl)
Kompania Piwowarska wybrała nową agencję dla marki Tyskie. Zwycięzcą przetargu obejmującego całość obsługi strategicznej i kreatywnej została agencja Saatchi & Saatchi.
Agencja odpowiadać będzie za prace w zakresie strategii, działań ATL i digital dla marki Tyskie. Przetarg podzielony był na trzy etapy, trwał dwa i pół miesiąca. Wzięło w nim udział sześć zaproszonych agencji: BBDO Warszawa, Young & Rubicam, Ogilvy & Mather, Publicis, Saatchi & Saatchi i Scholz & Friends. Po pierwszym etapie odpadły Publicis i BBDO Warszawa, w drugim etapie - Ogilvy & Mather. Na końcu w grze o jeden z najbardziej pożądanych budżetów walczyły Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam.
- Byliśmy zadowoleni z poziomu prac wszystkich agencji biorących udział w przetargu. Dlatego wszystkim dziękujemy za zaangażowanie i wkład pracy. W szczególności uznanie należy się Saatchi & Saatchi oraz Young & Rubicam za ostatni etap, w którym sprostały bardzo wymagającym wyzwaniom strategicznym i kreatywnym, a także harmonogramom - mówi Mateusz Zaremba, dyrektor marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Przez półtora roku Tyskie było obsługiwane przez Grey Group - współpraca zaczęła się pod koniec 2012 roku, po wygranym przetargu. W latach 1998-2012 markę Tyskie obsługiwała agencja DDB Warszawa. Ostatnią kampanię Tyskiego, prowadzoną pod hasłem „Prosta taktyka na mecz”, przygotowała firma Prime Film Production.
(AMS, 25.09.2014)










