Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Wrzesień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zobacz trasę maratonu – całe 42 km 195 m (wideo)

Podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego (28 września) organizatorzy przygotowali szereg atrakcji także dla kibiców. Będą oni mogli zagrzewać swoich faworytów do sportowej rywalizacji na Stadionie Narodowym oraz na trasie biegu w specjalnych strefach kibicowania.

{FILM_4}

36. PZU Maraton Warszawski to nie tylko bieg na królewskim dystansie. Towarzyszyć mu będą wydarzenia dla zawodników i kibiców, takie jak seminaria biegowe, targi Sport&Fitness, mecz rugby i koszykówki na wózkach. W Strefie Kibica na Stadionie Narodowym będzie można zrobić m.in. badania profilaktyczne, poćwiczyć na siłowni z instruktorem, zrobić plakat do kibicowania zawodnikom czy indywidualną koszulkę.

– 36. PZU Maraton Warszawski to ważne sportowe święto i okazja do zainteresowania tematem zdrowego trybu życia szerokiego grona Polaków. Atmosferę tego wyjątkowego wydarzenia budują nie tylko zawodnicy, ale przede wszystkim kibice zgromadzeni na trasie i mecie biegu. Dlatego serdecznie zapraszamy do kibicowania w specjalnie stworzonych strefach, w których czekają atrakcje dla każdego – mówi Piotr Glen, dyrektor ds. zaangażowań społecznych w Grupie PZU.

O dobrą atmosferę podczas biegu zadbają ekipy muzyczne ustawione w kilkudziesięciu punktach ulokowanych wzdłuż trasy biegu. Zawodników zagrzewać będą m.in. Pogotowie Energetyczne na Rondzie de Gaulle’a czy chór Sound'n'Grace w tunelu pod Wisłostradą.

Na trasie pojawi się także autobus, a w nim animatorzy oraz hostessy rozdające gadżety do kibicowania. Kibiców będą wspierały cheerleaderki (na wysokości fontann na Wisłostradzie) oraz bębniarze. Na rondzie de Gaulle’a stanie Monster Truck.

Oprócz kibicowania swoim faworytom, wszyscy uczestnicy biegowego święta mogą pomóc chorym na autyzm. Wystarczy wziąć udział w charytatywnej akcji „Podziel się kilometrem”, której inicjatorami są Fundacja Synapsis i PZU. Zadaniem uczestników akcji jest pokonanie dystansu przynajmniej jednego kilometra na bieżni dostępnej w specjalnej strefie na Stadionie Narodowym. Za każdy pokonany kilometr, PZU przekaże 10 złotych na program wczesnego wykrywania autyzmu. Udział w akcji może wziąć każdy. Strefa będzie otwarta w piątek, 26 września, w godz. 15-20, w sobotę, 27 września, w godz. 10-20 oraz w niedzielę, 28 września, w godz. 10-15.

 

Dołącz do Programu Zdrowie

 

Biegamy nie tylko dla zdrowia

Oprócz pozytywnego wpływu na stan zdrowia, bieganie oddziałuje korzystnie także na inne aspekty naszego życia. Wzmacnia naszą seksualność, pomaga w robieniu kariery zawodowej, pomaga w nawiązaniu nowych kontaktów.

Życie rodzinne na wyższy poziom

Bieganie daje możliwość aktywnego spędzania czasu z naszą „drugą połówką” – zalety z tego są ogromne, ponieważ spędzamy wspólnie czas, wzmacniamy pozytywne relacje, a przy okazji mamy chwilę na zwykłą rozmowę.

Wraz z moją żoną bardzo cenimy sobie wspólne biegi, kiedy możemy odetchnąć na chwilę od problemów życia codziennego. Bieganie umożliwia nam także aktywne spędzanie czasu z naszymi dziećmi – oczywiste zalety to zaszczepianie w nich już od najmłodszych lat nawyków uprawiania sportu i zdrowego stylu życia. Z moim trzyletnim synem od samego początku biegałem korzystając ze specjalnego wózka biegowego, woziłem go również na foteliku rowerowym czy zabierałem na zawody, w których uczestniczyłem – mówi Sławomir Gadomski, prezes stowarzyszenia PZU Sport Team.

Nie należy zapominać, że pod wpływem treningu stajemy się także coraz bardziej atrakcyjni fizycznie, zmniejszają się fałdki tłuszczu, zwiększa się umięśnienie, a to z kolei wpływa na zwiększenie komfortu psychicznego. Nie da się nie zauważyć, że musi to przekładać się na relacje między partnerami, w tym wzmocnienie naszej seksualności.

Biegiem do kariery

Oczywiście nikt nie zaczyna biegać tylko po to, by dostać awans. Jednak biegacze to osoby stawiające sobie ambitne i długoterminowe cele, które skrupulatnie i cierpliwie realizują. W bieganiu nie ma możliwości natychmiastowego przeskoczenia na wyższy poziom – liczy się ciężka praca, przebiegnięte kilometry, godziny na siłowni, setki ćwiczeń rozciągających, a to wszystko niezależnie od pogody, pory roku czy nastroju. To wyrabia w biegaczach odpowiednie podejście także do pracy zawodowej – stawiają sobie ambitne cele, wiedzą, co chcą osiągnąć i dążą do tego poprzez systematyczny rozwój. To ważne umiejętności zarówno w bieganiu, jak i w życiu zawodowym.

Nie należy zapominać także, że bieganie ćwiczy nie tylko nogi, ale również mózg. Zostało to udowodnione naukowo – podczas wysiłku mózg wydziela hormony, jak również wytwarza nowe neurony, przez co wzmacniamy zdolność do nauki, przetwarzania nowych informacji czy zapamiętywania. A to oczywiście pracownikom pozwala na ciągły rozwój i skuteczność w pracy zawodowej.

Sport kontaktowy?

Wbrew pozorom, dzięki bieganiu możemy także poznać wielu interesujących ludzi. Bo choć bieganie wydaje się sportem dla samotników, to m.in. dzięki dużej liczbie wydarzeń biegowych można nawiązać wiele ciekawych znajomości.

Dobrym przykładem, jak wiele osób można poznać dzięki bieganiu, są działania podejmowane przez nasze stowarzyszenie pracownicze PZU Sport Team – mówi Sławomir Gadomski. – Spotykamy się na wspólnych treningach i obozach kondycyjnych. Atmosfera wysiłku sprzyja budowaniu pozytywnych relacji i zawiązywaniu nieformalnych kontaktów, co procentuje również w naszym życiu zawodowym. Dzięki bieganiu poznałem kilkadziesiąt osób, a z niektórymi zaprzyjaźniłem się i spędzamy wspólnie czas nie tylko biegając… wtedy jeździmy na rowerach, na nartach albo pływamy – dodaje.

Bieganie ma wiele atutów. Pierwotnym bodźcem dla większości sportowców-amatorów, szczególnie wstających z kanap w wieku 30+, jest chęć wzmocnienia zdrowia i schudnięcia. Jednak większość z tych osób po kilku miesiącach biegania nie powie „od kiedy biegam, jestem zdrowszy i szczuplejszy”, ale „od kiedy biegam, jestem szczęśliwszy”.

 

Dołącz do Programu Zdrowie

(25.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.