Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Harper's Bazaar" testuje wydania specjalne

Okładka "Harpers Bazaar Kolekcje"

Wydawca miesięcznika „Harper's Bazaar” (Hearst Marquard Publishing) zdecydował się na testowe wydanie specjalne o kolekcjach na jesień i zimę.

W piątek ukaże się pierwsze wydanie specjalne „Harper's Bazaar Kolekcje” z raportem na temat pokazów mody organizowanych w Nowym Jorku, Paryżu, Londynie i Mediolanie. Znajdą się w nim newsy modowe i materiały o trendach na sezon jesienno-zimowy. - Numer specjalny będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące – mówi brand manager „Harper’s Bazaar” Sylwia Petrykowska. Od wyników sprzedaży zależeć będzie, czy ukażą się kolejne numery. - Chcemy zobaczyć, jak zareaguje rynek – dodaje Petrykowska.
Wydawca nie ujawnia nakładu wydania specjalnego. Jego redaktor naczelną jest szefowa redakcji „Harper's Bazaar” Joanna Góra, a redaktorem prowadzącym - Filip Niedenthal (jest też redaktorem naczelnym przygotowywanego dwumiesięcznika „Esquire”).

 

(MAL, PR, 24.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.