"Harper's Bazaar" testuje wydania specjalne
Okładka "Harpers Bazaar Kolekcje"
Wydawca miesięcznika „Harper's Bazaar” (Hearst Marquard Publishing) zdecydował się na testowe wydanie specjalne o kolekcjach na jesień i zimę.
W piątek ukaże się pierwsze wydanie specjalne „Harper's Bazaar Kolekcje” z raportem na temat pokazów mody organizowanych w Nowym Jorku, Paryżu, Londynie i Mediolanie. Znajdą się w nim newsy modowe i materiały o trendach na sezon jesienno-zimowy. - Numer specjalny będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące – mówi brand manager „Harper’s Bazaar” Sylwia Petrykowska. Od wyników sprzedaży zależeć będzie, czy ukażą się kolejne numery. - Chcemy zobaczyć, jak zareaguje rynek – dodaje Petrykowska.
Wydawca nie ujawnia nakładu wydania specjalnego. Jego redaktor naczelną jest szefowa redakcji „Harper's Bazaar” Joanna Góra, a redaktorem prowadzącym - Filip Niedenthal (jest też redaktorem naczelnym przygotowywanego dwumiesięcznika „Esquire”).
(MAL, PR, 24.09.2014)










