"Rolnik szuka żony" w TVP 1 zadebiutował lepiej niż "Kto poślubi mojego syna" TVN
Po trzech odcinkach program "Rolnik szuka żony" gromadzi 2,54 mln widzów (fot. materiały prasowe)
Po pierwszych trzech odcinkach program "Rolnik szuka żony" przyciąga do TVP 1 średnio 2,54 mln widzów. Program zadebiutował z widownią o 500 tys. osób większą niż nowość TVN pt. "Kto poślubi mojego syna".
W reality show "Rolnik szuka żony" uczestniczy pięciu rolników, którzy wybierają partnerki życiowe. Program jest nadawany od 7 września w niedziele o 21.30. W czasie jego emisji Jedynka ma średnio 16,4 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 14 proc. w komercyjnej - mających 16-49 lat. W obu grupach stacja zajmuje drugie miejsce za Polsatem, mającym 19,5 proc. udziału (19,7 proc. w grupie 16-49). Dalej plasują się: TVN z wynikiem 9,4 proc. (9,8 proc.) i Dwójka – 5,3 proc. (4,6 proc.).
Przypomnijmy, że program "Kto poślubi mojego syna" – nadawany w środy o 21.30 – po pierwszych trzech odcinkach miał 15 proc. udziału w grupie ogólnej i 17,7 proc. w komercyjnej 16-49. Obie audycje są nowościami jesiennych ramówek.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 24.09.2014)










