Kamis-Przyprawy SA wprowadza i promuje Paprini Italiano
Pod hasłem "Mniamma mia! Ale wciąga!" ruszyła kampania reklamowa nowego smaku sosu paprykowego Paprini Italiano. Dla Kamis-Przyprawy SA realizują ją QST Konsorcjum Marketingowe i dom mediowy MediaCom Warszawa.
Działania potrwają do kwietnia. Celem jest zaprezentowanie konsumentom nowego, włoskiego smaku Paprini oraz przypomnienie o pozostałych sosach tej marki – łagodnym i pikantnym. Grupa docelowa kampanii to osoby w wieku 15-44 lat, mieszkańcy dużych i średnich miast, o średnich i wyższych dochodach, którzy nie poświęcają dużo czasu na gotowanie i są otwarci na nowości. Reklamę Paprini Italiano można zobaczyć w prasie (m.in. ”Claudia”, ”Twój Styl”, ”Olivia”, ”Wysokie Obcasy” – dodatek do ”Gazety Wyborczej”, ”Świat Kobiety”, ”Elle”, ”Avanti”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Focus”) oraz w Internecie (m.in. komunikatory Gadu-Gadu i Tlen.pl, portal Onet.pl). Nowy smak Paprini jest również promowany poprzez serwis paprini.pl, gdzie można znaleźć przepisy na dania z wykorzystaniem sosu oraz grę komputerową z nagrodami.(MŁ, 15.02.2006)










