Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamis-Przyprawy SA wprowadza i promuje Paprini Italiano

Pod hasłem "Mniamma mia! Ale wciąga!" ruszyła kampania reklamowa nowego smaku sosu paprykowego Paprini Italiano. Dla Kamis-Przyprawy SA realizują ją QST Konsorcjum Marketingowe i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Działania potrwają do kwietnia. Celem jest zaprezentowanie konsumentom nowego, włoskiego smaku Paprini oraz przypomnienie o pozostałych sosach tej marki – łagodnym i pikantnym. Grupa docelowa kampanii to osoby w wieku 15-44 lat, mieszkańcy dużych i średnich miast, o średnich i wyższych dochodach, którzy nie poświęcają dużo czasu na gotowanie i są otwarci na nowości. Reklamę Paprini Italiano można zobaczyć w prasie (m.in. ”Claudia”, ”Twój Styl”, ”Olivia”, ”Wysokie Obcasy” – dodatek do ”Gazety Wyborczej”, ”Świat Kobiety”, ”Elle”, ”Avanti”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Focus”) oraz w Internecie (m.in. komunikatory Gadu-Gadu i Tlen.pl, portal Onet.pl). Nowy smak Paprini jest również promowany poprzez serwis paprini.pl, gdzie można znaleźć przepisy na dania z wykorzystaniem sosu oraz grę komputerową z nagrodami.

(MŁ, 15.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.