III edycja Konkursu Klubu Twórców Reklamy
Do 30 marca agencje reklamowe mogą zgłaszać prace do tegorocznego Konkursu Klubu Twórców Reklamy.
Podobnie jak w ubiegłych latach, kampanie można zgłaszać w następujących kategoriach: reklama (print/tv-radio), grafika/design, nowe media (Internet i nowe media elektroniczne), foto-ilustracja, warsztat tv oraz active advertising. Nowością w kategorii nowe media jest reklama mobillowa, czyli reklama w telefonach komórkowych. Wpisowe dla uczestników konkursu to 200 zł od firmy, pozostałe opłaty to: w dyscyplinach design, foto i radio – 600 zł za pracę; w reklama print, active advertising - 800 zł; nowe media – 600 zł; reklama tv-radio – 1000 zł; warsztat tv – 700 zł. Tak jak w zeszłym roku, dla małych firm przewidziano zniżki – więcej informacji zainteresowani uzyskają, wysyłając e-mail pod adresem [email protected]. Jury tegorocznego konkursu będzie liczyć 61 osób pracujących w sześciu składach jurorskich. Wśród nich znajdą się m.in. pracownicy działów kreacji agencji reklamowych, designerzy, fotograficy, reżyserzy i operatorzy. Przewodniczącym tegorocznego jury będzie Guillaume van Der Stighelen, copywriter and creative partner belgijskiej agencji reklamowej Duval Guillaume. W ramach konkursu KTR jak co roku odbędzie się polska edycja konkursu dla młodych twórców reklamy - Young Creatives 2006. Nagrodzone, najlepsze teamy firma Best, przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, zgłasza do konkursu Cannes Lions. W tym roku na YC do Cannes będą mogły pojechać dwa teamy – jeden w kategorii print i drugi w kategorii cyber. Zgłoszenia do YC upływają 3 marca.(MŁ, 15.02.2006)










