Pierwsza reklama telewizyjna koncentratu pomidorowego Łowicz
15.02.2006, 09:40
Ruszyła przygotowana przez agencję Red 8 Communications Group i dom mediowy Zenithmedia kampania reklamowa koncentratu pomidorowego marki Łowicz (Agros Nova).
To pierwsza w historii Łowicza reklama telewizyjna koncentratu. Kampania ma na celu poinformowanie o pojawieniu się koncentratu pomidorowego tej marki w małym słoiczku pojemności 80 g i zbudowanie wizerunku marki Łowicz. Dwa spoty: 30- i 15-sekundowy (informują, że kilogram koncentratu pomidorowego tej marki produkowany jest z 6 kg świeżych pomidorów) pojawiają się w TVP, Polsacie, TVN-ie, TV 4 i TVN Siedem. Reklamę telewizyjną wspierają działania BTL organizowane w punktach sprzedaży. Agros Nova nie zdradza daty zakończenia kampanii.(MAZ, 15.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










