Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza reklama telewizyjna koncentratu pomidorowego Łowicz

Ruszyła przygotowana przez agencję Red 8 Communications Group i dom mediowy Zenithmedia kampania reklamowa koncentratu pomidorowego marki Łowicz (Agros Nova).

To pierwsza w historii Łowicza reklama telewizyjna koncentratu. Kampania ma na celu poinformowanie o pojawieniu się koncentratu pomidorowego tej marki w małym słoiczku pojemności 80 g i zbudowanie wizerunku marki Łowicz. Dwa spoty: 30- i 15-sekundowy (informują, że kilogram koncentratu pomidorowego tej marki produkowany jest z 6 kg świeżych pomidorów) pojawiają się w TVP, Polsacie, TVN-ie, TV 4 i TVN Siedem. Reklamę telewizyjną wspierają działania BTL organizowane w punktach sprzedaży. Agros Nova nie zdradza daty zakończenia kampanii.

(MAZ, 15.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.