"Art & Business" wprowadził nowy layout
"Art & Business" zmienił layout
Bieżący numer miesięcznika "Art & Business" (Art & Business Magazine SA), który ukazał się na 25-lecie pisma, ma nową szatę graficzną.
- Zrobiliśmy całą makietę od nowa. Będziemy starać się eksponować duże, dobre zdjęcia – mówi autor nowego layoutu Bartłomiej Gałkowski, były dyrektor artystyczny magazynów "Film", "Exklusiv", współpracujący ostatnio z "Harper's Bazaar". Przeorganizowano układ pisma, dzieląc je na działy Sztuka, Biznes, Kultura i Styl.
Do współpracowników redakcji dołączyli Anna Janowska (publikuje w "Elle", "Twój Styl", "Voyage", "National Geographic Traveller"), Paulina Stolarek-Marat (była naczelna "Voyage"), Jacek Skolimowski (były szef działu Kultura w "Exklusiv"). Dyrektor kreatywną pisma została Izabella Dukaczewska, dawniej autorka i prowadząca programu "Jeśli nie Oxford, to co?".
"Art & Business" wydawany jest w nakładzie 14 tys. egz., jego cena to 20 zł. Jest dystrybuowany w Empiku, punktach Inmedio, Ruchu, Relay, Virgin. Wydawca nie podaje wyników sprzedaży; 3,5 tys. egz. rozchodzi się w prenumeracie.
(MAL, 08.09.2014)













