Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Logo” odświeżyło makietę i pozyskało felietonistów

Okładka bieżącego wydania "Logo" (fot. materiały prasowe)

Miesięcznik „Logo” (Agora SA) zmienił makietę i zaprosił do współpracy nowych felietonistów, są to: Anna Gacek, Andrzej Saramonowicz, Mikołaj Lizut i Maciej Samcik.

Nowy layout pisma stworzyła współpracująca z "Logo" graficzka Katarzyna Trzeszczkowska. W magazynie ujednolicono czcionkę, uproszczono nawigację. Więcej jest tekstów praktycznych i pogłębionych. Dotychczasowe działy zreorganizowano i treści podzielono w cztery bloki tematyczne, tj. Starter (gadżety, kalendarium wydarzeń), Horyzonty (wywiady, reportaże, rubryki „Mój pierwszy raz”, „Raport z męskiego świata”), Kierunkowskaz (porady, testy sprzętów, moda, kuchnia, alkohole) oraz Świat według... (felietony).
Wprowadzono rubryki nowych felietonistów: reżyser Andrzej Saramonowicz prowadzi „Tekstosteron”, redaktor naczelny Rock Radia Mikołaj Lizut - „Kulturę i inne atrakcje”, dziennikarz „Gazety Wyborczej” Maciej Samcik - „Subiektywnie o finansach” oraz dziennikarka Programu III Polskiego Radia Anna Gacek - „Gacek w wielkim mieście”.
W wersjach cyfrowych magazynu pojawiły dodatkowe teksty i treści multimedialne.
„Logo” nie zmieniło ceny (8,90 zł), objętości (132 strony) i nakładu (70 tys. egz.).

Spis treści "Logo" po zmianie layoutu (fot. materiały prasowe)
Inrteria stworzy raport specjalny z mistrzostw (fot. screenshot Sport.interia.pl/raport-siatkarskie-ms-polska-2014)
Spis treści magazynu przed zmianami (fot. materiały prasowe)

(MAL, PR, 29.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.