„Auto Świat” odświeżył makietę
Okładka bieżącego numeru tygodnika "Auto Świat" (źródło: materiały prasowe)
Tygodnik „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) ma nową szatę graficzną.
W nowym layoucie zdjęcia są większe i bardziej wyeksponowane, wprowadzono infografiki. Zlikwidowano dział Sport, a treści sportowe przeniesiono do działu News. Nową rubryką jest Youngtimer, w której opisywane są klasyczne modele aut, które zyskują na popularności.
Za zmianę szaty graficznej odpowiada dyrektor artystyczny tytułów motoryzacyjnych RASP Krzysztof Kubicki.
Pismo nie zmieniło objętości (50 stron), ceny (2,30 zł) i nakładu (średni nakład jednorazowy w pierwszym półroczu br. wyniósł 132 029 egz.)
W pierwszym półroczu br. średnia sprzedaż ogółem tygodnika wyniosła 79 149 egz. (spadek o 3,7 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). (Dane: ZKDP).
(MAL, 27.08.2014)