Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maspex reklamuje sok pomidorowy

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw oraz dom mediowy MediaCom Warszawa przygotowały kampanię reklamową soków pomidorowych marki Tymbark (Grupa Maspex Wadowice).

Kampania ”Świeże pomidory prosto z krzaka” rusza dzisiaj. Jej celem jest przekazanie informacji, że Tymbark w swojej ofercie ma sok pomidorowy w dwóch wariantach smakowych: classic i pikantny. Reklamy pojawią się m.in. w TVP, TVN-ie, Telewizji Polsat oraz Discovery Channel. W spocie reklamowym agencja wykorzystała motyw przewodni z piosenki Skaldów: ”Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.

(JW, 13.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.