Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Daniel Świątkowski szefem od innowacji w Lemon Sky JWT

Daniel Świątkowski (fot. materiały prasowe Lemon Sky JWT)

Daniel Świątkowski, dotychczas performance marketing director, awansował na nowo utworzone stanowisko chief innovation officera w agencji Lemon Sky JWT.

Do głównych obowiązków Świątkowskiego należy wspieranie zarządu w zakresie rozwoju globalnych kontaktów w sieci JWT i WPP, do której należy agencja Lemon Sky JWT. Ponadto odpowiada za dalszy rozwój usług z zakresu performance marketingu (przez ostatnie półtora roku kierował działem performance). Przed przyjściem do pracy w Lemon Sky JWT Świątkowski był m.in. dyrektorem marketingu serwisu Ceneo.pl (Grupa Allegro).

(DR, 18.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.