Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosną wydatki na reklamę mobilną

Globalne przychody z tytułu reklamy mobilnej osiągnęły w ub.r. poziom 14,6 mld euro - wynika z raportu organizacji IAB Europe, U.S. IAB Mobile Marketing Center of Excellence i IHS Technology. To wzrost o 92 proc. w stosunku do 2012 roku.

Największą dynamiką wzrostu mogą pochwalić się rynki Ameryki Południowej (wzrost rok do roku o 215 proc., do poziomu 109 mln euro) i Północnej (122 proc., do 6,09 mld euro). W Europie zanotowano wzrost przychodów z reklamy mobile o 90 proc. (2,5 mld euro).
Największy udział w przychodach ma reklama mobilna w wyszukiwarkach - 48,9 proc. Udział reklamy displayowej wynosi 41,5 proc.

(LL, 14.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.