Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora wpływami z dystrybucji "Powstania Warszawskiego" ratuje wyniki w drugim kwartale

Przychody Grupy Agora w drugim kwartale 2014 roku wyniosły 270,8 mln zł (spadek o 0,4 proc. w porównaniu z drugim kwartałem ub.r.). Wynik EBITDA to 24,1 mln zł (spadek o 14,5 proc.), a strata netto 1,5 mln zł.

Przychody ze sprzedaży usług reklamowych Grupy Agora w drugim kwartale br. były niższe o 1,3 proc. (wyniosły 146,3 mln zł), a przychody ze sprzedaży wydawnictw zmniejszyły się o 2,7 proc. (do 32,5 mln zł). Niższe o 7,2 proc. były wpływy ze sprzedaży biletów do kin (24,6 mln zł). Na łączny wynik Grupy wpływ miał wzrost przychodów z pozostałej sprzedaży o 17,9 proc. (do 26,3 mln zł), które obejmują przede wszystkim przychody z dystrybucji filmu „Powstanie Warszawskie”.
Analizując poszczególne segmenty zwraca uwagę spadek o 20,8 proc. do 30,5 mln zł przychodów z reklamy w "Gazecie Wyborczej". Wydawcy, dzięki podwyżce ceny egzemplarzowej "GW" i miesięczników, udało się utrzymać przychody ze sprzedaży prasy (wzrost o 0,3 proc.) na poziomie 30,8 mln zł.
Agora podała, że na koniec czerwca br. miała 15,1 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych (w lutym br. wprowadziła mierzonego paywalla na stronie Wyborcza.pl). Jednocześnie rosną przychody spółki z reklamy internetowej dzięki czemu w drugim kwartale przychody segmentu Internet wyniosły 34 mln zł (wzrost o 14,1 proc.)
Przychody segmentu radiowego sięgnęły 23,2 mln zł (wzrost o 2,2 proc.).

57 proc. subskrybentów cyfrowej "Gazety Wyborczej" ma wykupiony abonament miesięczny

(GK, 14.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.