Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter testuje natywne reklamy wideo

Serwis Twitter rozpoczął testowanie nowego formatu reklamowego o nazwie “Promoted Video”.

David Regan, jeden z product managerów serwisu, ogłosił na swoim blogu, że testy prowadzone z wykorzystaniem “natywnej reklamy wideo Twittera” pokazały, iż generuje ona zdecydowanie większe zaangażowanie użytkowników niż w przypadku reklam standardowych. Dodał, że kampanie wideo będą rozliczne na zasadzie cost-per-view, czyli reklamodawcy zapłacą wyłącznie za odtworzenia wideo. Zyskają również dostęp do rozbudowanych narzędzi analitycznych, która umożliwią badanie efektywności przekazu.
Twitter prowadzi rozmowy z wydawcami treści wideo, w celu wykorzystania nowego formatu nie tylko do celów reklamowych.

(LL, 14.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.