Akredytacje na Festiwal Golden Drum do wygrania za pomysł na plakat
Szkoła Mistrzów Reklamy zorganizowała konkurs, w którym do wygrania są dwie akredytacje na tegoroczną edycję festiwalu branży reklamowej – Golden Drum. Festwial w październiku odbędzie się w słoweńskim Portorożu.
Akredytacje czekają na tego, kto najlepiej wykona zadanie konkursowe. Jest nim stworzenie plakatu wspierającego akcję „Nie esemesuj kiedy prowadzisz / Don’t text and drive”.
Skrócony brief na plakat konkursowy:
Odbiorcami plakatu są kierowcy w wieku 18–25 lat, dla których komórka jest podstawą życia społecznego. Celem kampanii jest napiętnowanie problemu korzystania z telefonów komórkowych podczas prowadzenia pojazdów. Plakat musi być przygotowany w języku angielskim a zgłoszenia będą przyjmowane mailowo do 20 sierpnia br. pod adresem: [email protected].
Trzyosobowe jury tworzą przedstawiciel festiwalu Golden Drum, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz społeczności reklamowej.
Kliknij po więcej szczegółów.
(12.08.2014)










