Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

U nas rządzi #jedzjabłka, w Belgii #shareapear

Gdy w polskich mediach trwa akcja #jedzjabłka, w Belgii w mediach społecznościowych i tradycyjnych w podobny sposób wspiera się rodzimych sadowników w związku z rosyjskim embargiem nałożonym na gruszki.

Belgijskie media solidarnie wspierają swoich sadowników, którzy stracą po tym jak Rosja na początku sierpnia br. wprowadziła zakaz importu owoców z Unii Europejskiej. Z Belgii do Rosji eksportowano jabłka, truskawki i gruszki. Te ostatnie stały się symbolem akcji wspierającej w mediach społecznościowych rodzime owoce. Kampania #shareapear przypomina naszą #jedzjabłka, którą zainicjował w mediach „Puls Biznesu”. W sieci mnożą się filmy, zdjęcia i memy, na których Belgowie zajadają się gruszkami. (MP)

Zobacz nasz splash #jedzjabłka

(11.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.