Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 100 razy pisano w prasie o akcji zachęcającej do jedzenia jabłek

Akcja nakłaniająca do jedzenia jabłek, zapoczątkowana przez "Puls Biznesu", szerokim echem odbiła się w mediach.

1 sierpnia br. Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu", zainicjował w Internecie akcję jedzenia polskich jabłek, mającą stanowić odpowiedź na wprowadzenie przez Rosję embarga na nasze owoce. Przyłączyło się do niej wielu dziennikarzy z różnych mediów i agencji reklamowych. Akcja miała ogromny odzew. W sumie przez tydzień (od 1 sierpnia do 8 sierpnia) w prasie ukazało się na ten temat 114 publikacji, a w Internecie 82 (według analizy Newton Media przygotowanej dla "Presserwisu"). Instytut Monitorowania Mediów wyliczył natomiast, że w tym czasie w Internecie pojawiły się 654 publikacje. Badaniem objęto także fora internetowe, gdzie pojawiły się aż 1054 publikacje i blogi - 307 publikacji.
Najchętniej o akcji pisały: "Gazeta Wyborcza" (15 razy), "Echo Dnia" (14 razy), "Polski Głos Wielkopolski" (6 razy) i portale internetowe: Rp.pl, Wp.pl (po 11), Onet.pl, Gazeta.pl/Wyborcza.pl, Pb.pl (po 9), Fakt.pl (8).
Jak zauważa Agata Talarek z Newton Media, dziennikarze i publicyści podkreślali, że akcja ma pozytywny wydźwięk, szczególnie jeśli chodzi o promocję zdrowych produktów oraz samej Polski poza jej granicami. 

(DR, 11.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.