Zadebiutował bezpłatny tv guide Poczty Polskiej
Poczta Polska wydała w Warszawie bezpłatny tv guide "Poczta TV". Pilotażowy numer trafił do skrzynek pocztowych.
Liczący 24 strony przewodnik telewizyjny "Poczta TV" zawiera program 24 stacji telewizyjnych na okres od 8 do 14 sierpnia br. Został wydany w nakładzie 200 tys. egz. i jest dystrybuowany wyłącznie w Warszawie. Wewnątrz numeru oprócz ramówek programów znalazła się rozmowa z aktorką Karoliną Gorczycą (jej zdjęcie także na okładce), ciekawostki o aktorach, zapowiedzi seriali i programów oraz rubryka "Polecamy na każdy dzień".
- Poczta Polska wykorzystuje różne kanały dotarcia, żeby informować klientów o swoich nowych usługach, na przykład o możliwości otrzymania awiza drogą elektroniczną czy usługach paczkowych lub finansowo-ubezpieczeniowych. Magazyn "Poczta TV" to nowoczesna forma druku bezadresowego w obszarze marketingu bezpośredniego: oprócz treści i informacji przydatnych dla czytelnika chcemy prezentować w ten sposób produkty Grupy Kapitałowej Poczta Polska SA oraz naszych partnerów - mówi Grzegorz Warchoł z biura prasowego Poczty Polskiej.
W pierwszym numerze pisma nie zamieszczono stopki redakcyjnej. Warchoł zapewnia jednak, że w następnym numerze stopka już się pojawi.
Pierwsze wydanie "Poczta TV" jest projektem pilotażowym. - Planujemy na razie wydanie trzech numerów pisma, potem ocenimy zainteresowanie klientów. Dystrybucja gazetki odbywa się w formie druku bezadresowego do skrzynek pocztowych. Grupę docelową stanowią klienci indywidualni - mówi Warchoł.

(MW, 11.08.2014)










