Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Logo z jabłkiem ma promować polską żywność w kraju i za granicą

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłosiło konkurs na logo, które będzie promować polski sektor rolno-spożywczy. Elementem obowiązkowym znaku ma być jabłko.

Zadaniem agencji będzie zaprojektowanie logo z wykorzystaniem wizerunku jabłka, które ma służyć do promocji polskiej żywności w kraju i za granicą. Oprócz logo wybrana firma będzie musiała opracować księgę wizualizacji znaku.
Biuro prasowe resortu nie odpowiedziało "Presserwisowi", w jakich konkretnie działaniach zostanie wykorzystane nowe logo i czy planowana jest kampania promująca polską żywność.
Agencje mogą przesyłać swoje prace do 19 września br.

(DR, 08.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.