RB zawiera pakt reklamowy z Facebookiem na kilkaset milionów dolarów
Koncern RB (wcześniej Reckitt Benckiser) zawarł długoterminową umowę reklamową z serwisem społecznościowym Facebook.
Koncern RB (wcześniej Reckitt Benckiser) zawarł długoterminową umowę reklamową z serwisem społecznościowym Facebook.
Wartość porozumienia, które ma obowiązywać przez najbliższych dziewięć lat, szacowana jest na kilkaset milionów dolarów. W ramach umowy zespół Facebooka będzie uczestniczył w przygotowywaniu mediaplanów oraz kampanii brandów z portfolio RB. W początkowej fazie współpraca będzie się koncentrować na kluczowych rynkach RB: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Włoszech, Brazylii, Indiach i Australii. Później będzie miała charakter globalny.
Rozmowy dotyczące warunków partnerstwa toczyły się 18 miesięcy.
(LL, 07.08.2014)










