Żywiec promuje konkurs dla młodych filmowców
Żywiecka Kronika Filmowa w najnowszej kampanii marki Żywiec (fot. materiały prasowe)
Marka Żywiec (Grupa Żywiec) wskrzesiła w komunikacji format Kroniki Filmowej. W najnowszej kampanii promuje również konkurs dla młodych filmowców.
Spoty reklamowe w formie Żywieckiej Kroniki Filmowej pokazują współczesne życie Polaków, którzy do zmieniającej się rzeczywistości podchodzą z humorem i dystansem. Kampania od 5 sierpnia br. obecna jest w głównych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Towarzyszy jej konkurs dla filmowców, którzy będą mieli okazję pokazać i skomentować współczesną Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane publiczności podczas 13. edycji Planete+ Doc Film Festival. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Na nadsyłanie skryptów uczestnicy konkursu mają czas od dziś do 5 września br.
Kreację kampanii przygotowały agencje: DDB Warszawa (ATL), Just (BTL), Gong (Internet), TBWA PR (public relations). Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
(DR, 07.08.2014)










