Wydawcy będą mieli większy wpływ na swoje treści w Google News
06.08.2014, 13:33
(fot. news.google.pl)
Google udostępnił wydawcom narzędzia pozwalające oznaczać swoje treści w taki sposób, aby trafiały do odpowiednich sekcji w serwisie Google News.
Na początku tygodnia koncern udostępnił Google News Publisher Center, za pośrednictwem którego wydawcy mogą kategoryzować swoje treści (m.in. ze względu na ich tematykę) i aktualizować informacje o swoich serwisach. Dzięki temu narzędziu algorytmy użyte w wyszukiwarce Google mają dokładniej rozpoznawać i przydzielać treści do odpowiednich sekcji serwisu Google News.
Usługa jest obecnie dostępna tylko dla wydawców ze Stanów Zjednoczonych, ale Google zapowiada, że wkrótce umożliwi korzystanie z niej w innych krajach.
(LL, 06.08.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










