Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie wszystkie kanały informacyjno-publicystyczne zwiększyły udziały

Największy udział w rynku wśród kanałów informacyjno-publicystycznych miał w lipcu TVP Info. W grupie komercyjnej prowadził zaś TVN 24. Uruchomienie dodatkowych stacji w tym segmencie poprawiło wyniki nadawców.

Indywidualnie w obu grupach lepsze wyniki niż rok temu miały wszystkie stacje oprócz TVP Info. Biorąc pod uwagę grupy kanałów, zyskali wszyscy nadawcy.
Udział informacyjno-publicystycznych kanałów Telewizji Polskiej - TVP Info i TVP Regionalna – wyniósł wśród wszystkich widzów 4,94 proc. - w porównaniu do 3,84 proc. z lipca ub.r. (wtedy nadawał tylko TVP Info). Indywidualnie TVP Info osiągnął w lipcu br. 3,71 proc. Udział kanałów Grupy TVN – TVN 24 i TVN 24 Biznes i Świat – wyniósł 3,82 proc., wobec 3,55 proc. rok temu (TVN 24 i TVN CNBC). Trzecie miejsce zajęły stacje Grupy Polsat – Polsat News, Polsat News 2 (do 30 lipca pod nazwą Polsat News+) oraz Superstacja (pośrednio powiązaną z Grupą Polsat) – mające łącznie 1,67 proc. udziału. Rok temu Grupa Polsat (Polsat News, Polsat Biznes i Superstacja) miała 1,54 proc. udziału.

Udziały kanałów informacyjno-publicystycznych (4+)
grupy VII 2013 VII 2014 zmiana
TVP 3,84% 4,94% 1,10%
Grupa TVN 3,55% 3,82% 0,27%
Grupa Polsat 1,54% 1,67% 0,13%
kanały oddzielnie      
TVP Info 3,84% 3,71% -0,13%
TVN 24 3,47% 3,55% 0,08%
Polsat News 1,18% 1,23% 0,05%
TVP Regionalna   1,23%  
Superstacja 0,27% 0,32% 0,05%
TVN 24 BiŚ (TVN CNBC) 0,08% 0,27% 0,19%
Polsat News 2 (Polsat Biznes) 0,09% 0,12% 0,03%

Natomiast wśród widzów mających 16-49 lat najlepiej wypadła Grupa TVN, osiągając 3,12 proc. (wobec 2,87 proc.), na drugim miejscu znalazła się TVP z wynikiem 2,04 proc. (1,67 proc.), a na trzecim Grupa Polsat – 1,36 proc. (1,18 proc.).

 

Udziały kanałów informacyjno-publicystycznych (16-49)
grupy VII 2013 VII 2014 zmiana
TVP 2,87% 3,12% 0,25%
Grupa TVN 1,67% 2,04% 0,37%
Grupa Polsat 1,18% 1,36% 0,18%
kanały oddzielnie      
TVN 24 2,74% 2,84% 0,10%
TVP Info 1,67% 1,42% -0,25%
Polsat News 1,02% 1,16% 0,14%
TVP Regionalna   0,62%  
TVN 24 BiŚ (TVN CNBC) 0,13% 0,28% 0,15%
Superstacja 0,07% 0,11% 0,04%
Polsat News 2 (Polsat Biznes) 0,09% 0,09% 0,00%

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 05.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.