Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grabarz & Partner bliska zdobycia budżetu wizerunkowego Volkswagena

Agencja Grabarz & Partner jest bliska zwycięstwa w przetargu na obsługę budżetu wizerunkowego marki samochodowej Volkswagen – donoszą niemieckie media branżowe.

Według nieoficjalnych informacji hamburska agencja w finale przetargu jest bliska pokonania sieci DDB. Ta ostatnia odpowiadała za przygotowanie tegorocznej kampanii wizerunkowej Volkswagena – w spotach telewizyjnych w ramach projektu występowały byłe i obecne gwiazdy piłki nożnej, m.in. Thomas Müller, Neymar i Pelé. Wcześniej przez trzy lata budżet wizerunkowy Volkswagena obsługiwała agencja Grabarz & Partner.

(LL, 05.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.