Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,2 mln osób oglądało w telewizji "70 sekund ciszy"

W akcji "70 sekund ciszy na 70-lecie powstania" wziął udział także Polsat, ale Nielsen Audience Measurement nie uwzględnił wyników tej stacji w monitoringu

Emitowany w piątek o godz. 17 materiał w ramach akcji "70 sekund ciszy na 70-lecie powstania" obejrzało w telewizji w sumie 1,07 mln osób - wynika z pierwszych danych Nielsen Audience Measurement. Widownia była jednak znacznie większa, bo udział w akcji wziął także Polsat, którego wczorajsze wyniki monitoringu nie uwzględniły.

Jak podaje Nielsen, "70 sekund ciszy" pokazały 1 sierpnia: TVN, TVN Siedem, TTV, TV Puls, Orange Sport, Universal Channel, History, Eska TV, Polo TV, Fokus TV, Vox Music TV, Polsat Crime & Investigation Network, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explorer, Stars.tv, 13 Ulica, ATM Rozrywka.
- My również wzięliśmy udział w akcji i emitowaliśmy materiał "70 sekund ciszy" na głównej antenie – zapewnia Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. - Wynik jego oglądalności nie znalazł się w poniedziałkowych danych Nielsena zapewne dlatego, że nie robiliśmy wtedy bloku reklamowego, jak na przykład TVN, lecz plansza poszła w trakcie programu – wyjaśnia. - Myślę, że firma badawcza skoryguje to, podając w środę dane tygodniowe – dodaje.
O godz. 17 (przez minutę) Polsat miał – jak podaje Nielsen Audience Measurement - 1,08 mln widzów. Z tego wynika, że widownia "70 sekund ciszy" przekroczyła 2 mln osób.
Najwięcej widzów – 2,15 mln - zgromadziła w godz. 17.00-17.01 Jedynka („Teleexpress” transmitował wtedy minutę ciszy w Warszawie na uczczenie rocznicy). TVN miał w tym czasie 583 tys. widzów, TVN 24 – 370 tys., TVP Info – 335 tys., a Dwójka – 238 tys.
Jak podaje Telewizja Polska, minutę ciszy na jej pięciu antenach ogólnopolskich i 16 regionalnych obejrzało łącznie 3,08 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 05.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.