Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Locomotiva społecznie dla dzieci

Agencja Locomotiva non profit zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną" realizowanej przez Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.

Piktogram przedstawia czarną sylwetkę małej dziewczynki z pęknięciem sięgającym od głowy do serca oraz hasło ”Ostrożnie! Małe jest kruche”. Autorem logo jest art director Adam Bardos. Główny cel kampanii to poprawa skuteczności działania instytucji państwowych powołanych do ochrony dzieci przed przemocą w rodzinie i aktywizacji społeczeństwa w sprawie informowania o przemocy w rodzinie. Zainicjowana przed trzema dniami kampania potrwa rok. Obejmie wszystkie media – reklamy prawdopodobnie także przygotuje Locomotiva, szczegóły realizacji nie zostały jeszcze domknięte.

(MŁ, 10.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.