Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Programy dotyczące powstania warszawskiego w TVP były chętnie oglądane

Ponad 3 mln widzów oglądało 1 sierpnia o godz.17. na pięciu ogólnopolskich i 16 regionalnych antenach Telewizji Polskiej minutę ciszy na ulicach Warszawy – hołd pamięci Powstania Warszawskiego - zapewnia TVP. Wieczorem najwięcej widzów miała z kolei transmisja koncertu „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” w TVP 1 i TVP Polonia.

Łączny udział anten TVP (TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Info, TVP Historia i TVP Regionalna) pokazujących hołd dla powstania oglądało ponad 3,08 mln widzów, co przełożyło się na ponad 43 proc. udziału w oglądalności telewizji o tej porze. To o 15,5 proc. więcej, niż wynosiła średnio widownia tych samych anten w drugiej połowie lipca br. Największy wkład w wielkość tej widowni miała TVP 1 – 29,7 proc., przy analogicznej średniej lipcowej – 24,8 proc.
W pasmach wieczornych najchętniej oglądany był koncert „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki”, który w sumie w TVP 1 (2,3 mln widzów) i TVP Polonia (102 tys. widzów) oglądało prawie 2,9 mln widzów, co dało 19,25 proc. udziału (odpowiednio: 18,47 i 0,78 proc.).
Pokazywany w TVP 1 zaraz po koncercie film „Zakazane piosenki” (w wersji sprzed ingerencji cenzury komunistycznej) oglądało prawie 1,7 mln osób, co dało kanałowi blisko 15 proc. udziału. Z kolei nadany bezpośrednio po filmie premierowy dokument „Honor miasta” Amerykanina Eugeniusza Starky’ego miał 682,6 tys. widzów. 

(04.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.