Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 19, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Katarzyna Jabłońska, dotychczasowa dyrektor działu reklamy czasopism popularnych w Wydawnictwie Bauer, została dyrektorem zarządzającym działu reklamy.

Do jej zadań należeć będzie opracowywanie strategii reklamowej wydawnictwa i koordynacja dwóch biur reklamy: czasopism luksusowych i popularnych. Katarzynę Jabłońską zastąpił Michał Mierzyński, dotychczasowy kierownik biura reklamy czasopism motoryzacyjnych. Odpowiada teraz za czasopisma telewizyjne, młodzieżowe, komputerowe, motoryzacyjne i kobiece. Jego dotychczasowe stanowisko nie zostało na razie obsadzone. Dyrektorem działu reklamy czasopism luksusowych pozostaje Beata Madeja, odpowiedzialna za "Twój Styl", "Look" i "Trendy". Katarzyna Jabłońska, Beata Madeja i Michał Mierzyński podlegają bezpośrednio Witoldowi Woźniakowi, prezesowi wydawnictwa. Zlikwidowano dział promocji czasopism popularnych. Jego pracownicy weszli w skład grup wydawniczych poszczególnych segmentów, w których podlegają dyrektorom wydawniczym. Agnieszka Janowicz, kierująca dotąd działem promocji czasopism popularnych, teraz odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów dla całego wydawnictwa oraz za promocję tytułów telewizyjnych. Dyrektor promocji czasopism luksusowych, Jolanta Jagodzińska, pozostaje na dotychczasowym stanowisku. Jej zespół będzie działać tak, jak dotychczas. (AN)

(AN, 19.11.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.