Zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
19.11.2003, 00:00
Katarzyna Jabłońska, dotychczasowa dyrektor działu reklamy czasopism popularnych w Wydawnictwie Bauer, została dyrektorem zarządzającym działu reklamy.
Do jej zadań należeć będzie opracowywanie strategii reklamowej wydawnictwa i koordynacja dwóch biur reklamy: czasopism luksusowych i popularnych. Katarzynę Jabłońską zastąpił Michał Mierzyński, dotychczasowy kierownik biura reklamy czasopism motoryzacyjnych. Odpowiada teraz za czasopisma telewizyjne, młodzieżowe, komputerowe, motoryzacyjne i kobiece. Jego dotychczasowe stanowisko nie zostało na razie obsadzone. Dyrektorem działu reklamy czasopism luksusowych pozostaje Beata Madeja, odpowiedzialna za "Twój Styl", "Look" i "Trendy". Katarzyna Jabłońska, Beata Madeja i Michał Mierzyński podlegają bezpośrednio Witoldowi Woźniakowi, prezesowi wydawnictwa. Zlikwidowano dział promocji czasopism popularnych. Jego pracownicy weszli w skład grup wydawniczych poszczególnych segmentów, w których podlegają dyrektorom wydawniczym. Agnieszka Janowicz, kierująca dotąd działem promocji czasopism popularnych, teraz odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów dla całego wydawnictwa oraz za promocję tytułów telewizyjnych. Dyrektor promocji czasopism luksusowych, Jolanta Jagodzińska, pozostaje na dotychczasowym stanowisku. Jej zespół będzie działać tak, jak dotychczas. (AN)(AN, 19.11.2003)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










