Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet mediowy Takeda Polska przechodzi z Media Group do OMD

Firma farmaceutyczna Takeda Polska, właściciel m.in. marek Febrisan i Multi-Sanostol, rozpoczyna współpracę mediową z OMD.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii produktów Takeda Polska zajmie się zespół Macroscope OMD. Będzie on też odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacyjnej.
W przetargu brały udział także Initiative Media, MediaOn i Media Group (ten dom bronił obsługi firmy Takeda Polska).

(BG, 22.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.