MTV zastanawia się nad trzecim sezonem ”Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”
MTV zastanawia się nad trzecim sezonem "Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy"
Średnio 160 tys. widzów oglądało w MTV Polska (Viacom International Media Networks) premierowe emisje drugiego sezonu reality show ”Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Stacja zastanawia się nad realizacją trzeciej serii.
Średnio 160 tys. widzów oglądało w MTV Polska (Viacom International Media Networks) premierowe emisje drugiego sezonu reality show ”Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Stacja zastanawia się nad realizacją trzeciej serii.
Emitując premierowe odcinki w niedziele o 23 (od 20 kwietnia do 13 lipca), MTV miał 1,9 proc. udziału w rynku (3,2 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat). Dla porównania, pierwszy sezon reality show, pokazywany przez kanał od 10 listopada ub.r. do 26 stycznia br., śledziło średnio 187 tys. widzów (2,4 proc. udziału w rynku; 3,7 proc. w grupie komercyjnej).
Mimo że druga seria miała mniejszą widownię, MTV jest zadowolony z wyników, bo - jak zwrócił uwagę w komunikacie prasowym dyrektor programowy Jerzy Dzięgielewski - wiosenny sezon telewizyjny jest zazwyczaj bardziej konkurencyjny.
– Nad trzecim sezonem poważnie się zastanawiamy. Gdy zapadnie ostateczna decyzja, poinformujemy o tym niezwłocznie – zapowiada Agnieszka Odachowska, communications manager w Viacom International Media Networks.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 15.07.2014)