Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jest 1,6 mln euro na promocję oleju rzepakowego

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju Rzepakowego rozpoczęło przetarg na kampanię promocyjno-informacyjną tego oleju.

"Pokochaj olej rzepakowy" to hasło planowanej kampanii w Polsce i na Słowacji. Celem działań ma być  budowanie świadomości wartości żywieniowej i zdrowotnej oleju rzepakowego. Oferty w przetargu agencje mogą składać do 23 lipca br. Budżet przeznaczony na te działania to 1,6 mln euro (netto).

(DR, 14.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.