Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Knap ryzykuje i wprowadza na rynek "Trendy Kultury"

Array

Wczoraj do regularnej sprzedaży trafił miesięcznik "Trendy Kultury". Jego wydawcą jest Krakowska Grupa Multimedialna, która w większości należy do Jarosława Knapa, który miał zmieniać "Przekrój" dla Grzegorza Hajdarowicza.

W maju br. ukazał się numer zerowy pisma. Wczoraj ukazał się pierwszy numer  "Trendów Kultury" w nakładzie 10 tys. egz. Ma 80 stron i kosztuje 4,90 zł.
Redaktorem naczelnym magazynu jest Jarosław Knap, były członek rady nadzorczej Gremi Media i większościowy udziałowiec Krakowskiej Grupy Multimedialnej. W ubiegłym roku miał on kierować "Przekrojem" Grzegorza Hajdarowicza, ale gdy budował zespół dla tygodnika, Hajdarowicz pozbył się tytułu, czym zaskoczył Knapa.
Zastępcą naczelnego w "Trendach Kultury" jest Katarzyna Kasprzyk, była redaktor naczelna serwisu Sztuka.pl. Pismo pozyskało kilku współpracowników, m.in. Agatę Daniluk, byłą redaktor naczelną miesięcznika "Sukces", pisarza Łukasza Orbitowskiego (wcześniej felietonistę "Przekroju"), Łukasza Drewniaka (byłego dziennikarza "Przekroju") i Nataszę Sochę, która będzie pisać felietony kulinarne (byłą dziennikarkę "Wprost").
Pismo jest dostępne w salonach prasowych sieci Empik i delikatesach marki Alma - ma też wydania na tablety i smartfony.
- Wiem, że wydawanie pisma kulturalnego wiąże się z ogromnym ryzykiem. Wierzę jednak, że w 40-milionowym kraju jest trochę ludzi myślących, którzy kupią nasz magazyn – mówi Knap.
"Trendy Kultury" mają się zajmować szeroko pojętą kulturą, sztuką, architekturą, ale też nauką. W każdym numerze będzie publikowane opowiadanie pisarza młodego pokolenia.
Krakowska Grupa Multimedialna jest także wydawcą miesięcznika "Małopolski Przegląd Nieruchomości", dwumiesięcznika "Katalog Giełdowy", serwisów Stylemiasta.pl i Kgm.pl.

(MW, 11.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.