Główna strona Filmweb.pl została urządzona po nowemu
Serwis filmowy Filmweb.pl wprowadził duże zmiany na głównej stronie.
Wprowadzane zmiany zmierzają do tego, aby internauci jeszcze częściej na niego zaglądali i jest elementem większych zmian zapoczątkowanych wprowadzeniem nowego logotypu w marcu br.
Teraz najważniejsze informacje grupowane są w tzw. sliderze – boksie umieszczonym na górze strony, a mniej ważne są w rozwijanej sekcji Newsy. - Projektując architekturę strony, skupiliśmy się na takiej prezentacji i selekcji treści, aby podkreślić ich aktualność przy zachowaniu maksymalnej czytelności – mów Artur Gortych, prezes i założyciel Filmwebu. - Na bieżąco poddajemy badaniom poszczególne części portalu i sukcesywnie je optymalizujemy – dodaje Gortych.
Na Filmweb.pl wprowadzono sekcję Najpopularniejsze filmy i seriale dnia, która prezentuje pozycje filmowe dnia na podstawie analizy statystycznej zasobów serwisu. Uproszczono układ działów i wprowadzono czytelniejszą czcionkę. Trwają prace nad podstronami serwisu.
Wprowadzając zmiany, Filmweb.pl korzysta z pomocy agencji Artegence.
W kwietniu br. Filmweb.pl odwiedziło 3,68 mln użytkowników (Megapanel/PBI Gemius).
(MAL, 10.07.2014)










