Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W brazylijskich gazetach żałoba, a w Niemczech piłkarze pobili rekord oglądalności

Czarne jedynki brazylijskich gazet

Po rozbiciu piłkarskiej reprezentacji Brazylii przez Niemcy w półfinale Mistrzostw Świata w środę brazylijskie gazety ukazały się z czarnymi stronami tytułowymi. Z kolei w Niemczech zwycięstwo 7:1 obejrzała rekordowa liczba telewidzów.

 

Półfinałowy mecz mundialu śledziło na antenie stacji ZDF średnio 32,57 mln widzów, co stanowi rekord w historii niemieckiej telewizji. W kulminacyjnym momencie pierwszej połowy spotkania liczba widzów osiągnęła poziom 33,86 mln. We wtorkowy wieczór udział ZDF w widowni osiągnął 87,8 proc.
Poprzedni rekord oglądalności też należał do transmisji piłkarskiej – półfinałowe spotkanie Niemców na poprzednim mundialu w RPA oglądało średnio 31,1 mln widzów, ale wówczas nasi zachodni sąsiedzi przegrali z Hiszpanią 0:1.

(LL, 10.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnia dobowa widownia TV Republika to 4,8 tys. osób

TV Republika w grupie komercyjnej ma taką oglądalność jak Polsat News+ i wyprzedza w niej Superstację. Jednak w grupie ogólnej ustępuje wszystkim kanałom informacyjnym.

Kanał nadaje od maja ub.r., ale dopiero od początku lipca br. znajduje się w panelu telemetrycznym Nielsen Audience Measurement. W dniach 1-8 lipca br. TV Republika w grupie wszystkich widzów miała 0,09 proc. udziału, czyli niewiele mniej niż Polsat News+ (0,10 proc.) - drugi kanał informacyjny Polsatu pod tą marką nadaje od 9 czerwca br. (zastąpił Polsat Biznes). Średnia dobowa widownia Republiki to 4,8 tys. osób.
Najpopularniejszy kanał informacyjny, jakim jest TVN 24 – w pierwszych dniach lipca miał 3,25 proc. udziału, a TVP Info - 3,12 proc.

Telewizje informacyjne w dniach 1-8 lipca (grupa +4)
Kanał SHR % AMR
TVN 24 3,25 180 126
TVP Info 3,12 173 015
TVP Regionalna 1,18 65 709
Polsat News 1,08 59 947
Superstacja 0,31 16 962
TVN 24 Biznes i Świat 0,19 10 792
Polsat News+ 0,10 5 794
TV Republika 0,09 4 755

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TV Republika miała 0,08 proc. udziału, tyle samo co Polsat News+ i więcej niż Superstacja - 0,07 proc.
Liderem w tej grupie także jest TVN 24 - z udziałem 2,57 proc.

Telewizje informacyjne w dniach 1-8 lipca (grupa 16-49)
Kanał SHR % AMR
TVN 24 2,57 56 573
TVP Info 1,13 24 956
Polsat News 0,98 21 706
TVP Regionalna 0,56 12 387
TVN 24 Biznes i Świat 0,26 5 680
TV Republika 0,08 1 725
Polsat News+ 0,08 1 674
Superstacja 0,07 1 643

Najchętniej oglądanym programem w TV Republika w badanym okresie było wydanie programu ”Wolne głosy” z 1 lipca. Przyciągnęło ono średnio 31,7 tys. widzów.
Przypomnijmy, że w testowym pomiarze przeprowadzonym przez Nielsen Audience Measurement w okresie 3-16 marca br. stacja miała 0,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym (0,14 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.