Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter znów zainwestował w reklamowy start-up

Serwis społecznościowy Twitter przejął firmę TapCommerce specjalizującą się w obsłudze kampanii reklamowych w aplikacjach mobilnych.

Wartość transakcji szacowana jest na 100 mln dol. Przejęty start-up został założony dwa lata temu. Do jego klientów należą m.in. eBay i Zulily.
To kolejna inwestycja Twittera w branżę reklamową – niespełna miesiąc temu nabył obsługującą natywne kampanie reklamowe firmę Namo Media, a w październiku ub.r. za 350 mln dol. przejął specjalizującą się w reklamach mobilnych firmę MoPub.

(LL, 02.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.