"Dobre Rady" mają nowy wygląd, objętość i wyższą cenę
Okładka bieżącego numeru "Dobrych Rad"
Wydanie miesięcznika "Dobre Rady" (Burda International Polska), które się dziś ukaże, ma odświeżony wygląd, więcej stron o modzie i urodzie oraz wyższą cenę.
Od bieżącego numeru "Dobre Rady" będą mieć więcej stron: dotychczas działy Moda i Uroda miały ich po 6-8, odtąd będą mieć 13-14. Pojawiła się nowa rubryka Moda na każdą figurę. W związku z dodatkowymi treściami zwiększono objętość do 108 stron (zazwyczaj było 92-100 stron).
Za nowy layout odpowiada Justyna Szawdyn, content director grupy poradników w wydawnictwie. Koncepcję relaunchu opracowała dyrektor wydawnicza segmentu women advisory (design, garden, cuisine) Urszula Wilk.
Pismo podrożeje – będzie kosztować 1,95 zł. - Przeprowadziliśmy badania wrażliwości cenowej, które pokazały, że cena, którą czytelniczki w grupie komercyjnej "Dobrych Rad" są skłonne zapłacić za produkt, jest znacznie wyższa – mówi project manager/publishing coordinator Burdy Olga Sztąberska. Tłumaczy, że dlatego już od wydania majowego pismo zdrożało z 1,50 do 1,70 zł. - Wyniki sprzedaży tego wydania okazały się wyższe od poprzedniego i od przyjętych założeń. Teraz proponując czytelniczkom więcej treści, dostosowaliśmy cenę do produktu – dodaje Sztąberska.
Bieżący numer został wydany w nakładzie 515 tys. egz. Wspiera go kampania w telewizji (Film Box, CBS Action, CBS Reality, CBS Drama, CBS Europa, Fox TV), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Gold, Plus, Antyradio, Kolor), na nośnikach zewnętrznych (citylighty m.in. w Warszawie, we Wrocławiu i w Poznaniu) oraz tytułach i serwisach wydawcy. Za kreację, zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji wydawcy.
W pierwszym kwartale br. "Dobre Rady" sprzedawały średnio 357 019 egz., czyli o 10,6 proc. mniej niż przed rokiem.
(MAL, 02.07.2014)










