Coty prowadzi dwie kampanie
Ruszyły dwie nowe kampanie promujące produkty Coty Polska: kosmetyki do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn Adidas i nowy podkład Recover Rimmela.
Linia dla mężczyzn Active Skin Care Adidasa jest reklamowana w prasie. Layouty, w których występuje piłkarz Realu Madryt Zinedine Zidane, pojawiają się zarówno w tytułach skierowanych do mężczyzn (m.in. ”Auto Świecie, ”Piłce Nożnej”), jak i do kobiet (m.in. ”Viva!”, ”Gala”, ”Glamour”). Kreację adaptowała agencja Testardo Red Cell, a media zaplanował i kupił Mediaedge:cia. W reklamie nowego podkładu Recover Rimmela występuje modelka Kate Moss, która jest ambasadorem marki. Kampania objęła telewizję TVN, Polsat, TVN Siedem, TV 4 i stacje niszowe. W przyszłym tygodniu pojawią się reklamy w prasie kobiecej (Coty na razie nie zdradza tytułów). Reklamę adaptowała Soda, a media zaplanował Mediaedge:cia. Obie kampanie potrwają dwa miesiące.(MAZ, 08.02.2006)










