Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na kampanię Power LTE Polkomtelu
Grey Worldwide Warszawa zajmie się realizacją kampanii Polkomtelu - wynika z informacji "Presserwisu".
Polkomtel przeprowadził przetarg dotyczący przygotowania i realizacji pojedynczej kampanii reklamowej. Grey Worldwide Warszawa zajmie się komunikowaniem Nowej Taryfy Power LTE (domowego, nielimitowanego Internetu).
Obecnie wiodącą agencją marki Plus jest Young & Rubicam, która zajmuje się też Plus Bankiem (Plus Bank jest częścią grupy kapitałowej należącej do Zygmunta Solorza-Żaka, w której skład wchodzą też Cyfrowy Polsat SA, sieć komórkowa Plus i Telewizja Polsat). Z kolei agencja Grey, na zlecenie Cyfrowego Polsatu, obsługuje projekt SmartDom - wspólny projekt Cyfrowego Polsatu i sieci Plus.
Polkomtel prowadzi jeszcze przetarg na obsługę marki Plus. Zaproszenia do niego trafiły do agencji: Scholz & Friends Warszawa, Grey Worldwide Warszawa, Young & Rubicam i Ambasada Brand Communications. Przetarg dotyczy opracowania nowej platformy komunikacyjnej dla usług pre-paid. Agencje są już po prezentacjach.
(AMS, 27.06.2014)










