Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na kampanię Power LTE Polkomtelu

Grey Worldwide Warszawa zajmie się realizacją kampanii Polkomtelu - wynika z informacji "Presserwisu".

Polkomtel przeprowadził przetarg dotyczący przygotowania i realizacji pojedynczej kampanii reklamowej. Grey Worldwide Warszawa zajmie się komunikowaniem Nowej Taryfy Power LTE (domowego, nielimitowanego Internetu).
Obecnie wiodącą agencją marki Plus jest Young & Rubicam, która zajmuje się też Plus Bankiem (Plus Bank jest częścią grupy kapitałowej należącej do Zygmunta Solorza-Żaka, w której skład wchodzą też Cyfrowy Polsat SA, sieć komórkowa Plus i Telewizja Polsat). Z kolei agencja Grey, na zlecenie Cyfrowego Polsatu, obsługuje projekt SmartDom - wspólny projekt Cyfrowego Polsatu i sieci Plus.
Polkomtel prowadzi jeszcze przetarg na obsługę marki Plus. Zaproszenia do niego trafiły do agencji: Scholz & Friends Warszawa, Grey Worldwide Warszawa, Young & Rubicam i Ambasada Brand Communications. Przetarg dotyczy opracowania nowej platformy komunikacyjnej dla usług pre-paid. Agencje są już po prezentacjach.
 

(AMS, 27.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.