Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Judyta Watoła i Dariusz Kortko wygrali Konkurs im. Karola Sabatha

Nagrodę główną w VI edycji Konkursu im. Karola Sabatha na najlepszy materiał popularyzujący naukę w polskich mediach w 2013 roku otrzymali Judyta Watoła i Dariusz Kortko za tekst pt. „Zakładanie twarzy” opublikowany w „Dużym Formacie” ("Gazeta Wyborcza").

Jury konkursu przyznało także trzy wyróżnienia. Pierwsze z nich powędrowało do Mirosława Usidusa za materiał pt. „Drony” opublikowany w miesięczniku "Młody Technik". Dwa równorzędne otrzymali: Wojciech Mikołuszko za cykl felietonów skierowanych do najmłodszych "Gazety Wyborczej" oraz Ewa Nieckuła za cykl wywiadów „Nie tylko Skłodowska” o polskich naukowcach opublikowany w NaTemat.pl. Ewa Nieckuła otrzymała też specjalne wyróżnienie za popularyzację nauki polskiej.
Celem konkursu jest promocja rzetelnego dziennikarstwa naukowego. Nazwa konkursu i główna nagroda nosi imię Karola Sabatha, przedwcześnie zmarłego naukowca, wybitnego popularyzatora nauki i dziennikarza naukowego.
Organizatorem Konkursu im. Karola Sabatha jest Polskie Stowarzyszenie Dziennikarzy Naukowych Naukowi.pl. (PR)

(26.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wicepremier Rogozin kupił dziennikarzom kamizelki kuloodporne i hełmy

Rosyjski wicepremier Dmitrij Rogozin pochwalił się, że za własne pieniądze kupił rosyjskim dziennikarzom pracującym na wschodniej Ukrainie 50 kompletów kamizelek kuloodpornych i hełmów.

„Przekazałem je rosyjskim dziennikarzom, którzy w imię prawdy ryzykują życiem na pierwszej linii frontu” – cytuje Rogozina agencja RIA Nowosti. Do tej pory na wschodniej Ukrainie zginęło dwóch dziennikarzy z Rosji. Ukraińcy oskarżają rosyjskie media o szerzenie propagandy.

(MAK, 26.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY