Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drukowany "Stockwatch" to nowy projekt Marcina Przasnyskiego

Okładka pilotażowego numeru "Stockwatch"

W poniedziałek na rynku ukazał się pilotażowy numer tygodnika biznesowego "Stockwatch". Jego wydawcą jest spółka Direct Publishing Group SA na zlecenie właściciela serwisu Stockwatch.pl Marcina Przasnyskiego.

Stockwatch.pl to działający od 2007 roku serwis informacyjno-analityczny o spółkach notowanych na polskiej giełdzie. Jego właściciel i redaktor naczelny Marcin Przasnyski postanowił uruchomić tygodnik o tej samej tematyce. Pilotażowy numer pisma wydano w nakładzie 10 tys. egz. Jest dostępny w Empiku i kioskach Kolportera (będzie dystrybuowany przez cztery tygodnie). Kosztuje 4,99 zł, ma 32 strony (papier gazetowy) w formacie A3.
Od końca sierpnia "Stockwatch" ma być drukowany co tydzień (trafi też do dystrybucji Ruchu). Pismo ma bezpłatną wersję elektroniczną, którą pobrać można ze strony Stockwatch.pl.  W "Stockwatch" publikowane będą inne treści niż w Internecie.
– Tygodnik drukowany wprowadzamy z dwóch powodów. Mamy duży popyt na reklamy kierowane bardzo precyzyjnie do naszej grupy docelowej: dużych przedsiębiorców, inwestorów, menedżerów i zawodowców z rynku kapitałowego. Ponadto poszerzamy zasięg naszego brandu Stockwatch.pl o osoby, które poszukują wysokojakościowego kontentu inwestorsko-finansowego w klasycznej formie offline - wyjaśnia Marcin Przasnyski. - Projekt jest obliczony na horyzont czasowy do 10 lat i nie musi nigdy zarabiać, bo naszym głównym biznesem była i jest komunikacja kanałami cyfrowymi – dodaje.
Marcin Przasnyski przed założeniem Stockwatch.pl był w latach 1999-2006 dyrektorem wydawniczym segmentu komputerowego i motoryzacyjnego w Axel Springer Polska. Wcześniej był właścicielem, wydawcą i redaktorem naczelnym miesięcznika "Secret Service" i wiceprezesem spółdzielni Bajtek, wydającej m.in. miesięcznik komputerowy "Bajtek".

(MAL, 25.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bezpłatna "Gazeta Przemyska" szuka nowego właściciela

Okładka bieżącego wydania "Gazety Przemyskiej"

Grzegorz Kostrzewski, właściciel "Gazety Przemyskiej" (Gazeta Przemyska), chce sprzedać ten bezpłatny tygodnik.

Grzegorz Kostrzewski jest właścicielem firmy Hator, która specjalizuje się w reklamie multimedialnej na nośnikach wielkoformatowych. Tłumaczy, że mieszkając w Warszawie, nie potrzebuje już gazety na Podkarpaciu. - Gazeta spełniła swoją rolę, nie jest mi już potrzebna. Potraktowałem ją dosyć instrumentalnie, bo gdy prowadziłem na Podkarpaciu pewną inwestycję, potrzebowałem swojej gazety – mówi Kostrzewski.
Zapewnia, że ma już potencjalnych kupców, ale szczegółów nie podaje.
"Gazeta Przemyska" powstała w lipcu 2012 roku jako gazeta płatna. Od stycznia br. przeszła na bezpłatny model dystrybucji. Wydawca podaje, że jej nakład wynosi 15 tys. egz.

(MAL, 25.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo