Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mundialowa nowinka już zagospodarowana w reklamie dezodorantu

Reklama dezodorantu Sure

Koncern Unilever wykorzystuje w kampanii reklamowej motyw sędziego piłkarskiego oznaczającego sprayem miejsce, gdzie ma stać mur zawodników podczas rzutu wolnego.

”Niektóre puszki ze sprayem pozostawią białe ślady. Sure – nie” – brzmi hasło najnowszej kampanii promocyjnej dezodorantu Sure (marka należąca do koncernu Unilever - w Polsce dostępna pod nazwą Rexona). Za jej kreację odpowiada DLKW Lowe.
Reklama, która ukazała się wczoraj w czołowych brytyjskich dziennikach, nawiązuje do nowości wprowadzonej przez FIFA na tegorocznym mundialu. Sędziowie podczas meczów sprayem oznaczają na boisku miejsca, skąd ma być wykonywany rzut wolny i gdzie ma stać mur zawodników utrudniający jego wykonanie.

(LL, 23.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.