Jurek Owsiak w reklamie Lecha Premium, sponsora Przystanku Woodstock
Lech Premium został sponsorem głównym Przystanku Woodstock, z tej okazji przygotował limitowaną serię puszek (fot. materiały prasowe)
Jurek Owsiak pojawi się w spotach promujących piwo Lech Premium, bo marka została sponsorem głównym Przystanku Woodstock.
Z początkiem lipca rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa informująca o 20. Przystanku Woodstock. W 10-sekundowych spotach (wyświetlanych przed reklamami pt. "Eskimosi", "Meksykański zapaśnik", "Restaurator") założyciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurek Owsiak zaprasza na jubileuszową edycję festiwalu, podkreślając, że jego sponsorem jest Lech Premium.
Działania prowadzone będą w telewizji, radiu, Internecie, na nośnikach zewnętrznych. "Woodstock to festiwal, na którym króluje przyjaźń, wolność i autentyzm, dlatego współpraca z Fundacją WOŚP jest naturalną konsekwencją naszych dotychczasowych działań" - tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Hubert Olczak, młodszy kierownik marki Lech. Jeszcze przed rozpoczęciem festiwalu do ogólnopolskiej sprzedaży trafi piwo w jubileuszowych puszkach.
Kreację kampanii przygotowały agencje GPD Advertising (ATL), VML (digital), Tabasco (BTL). Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications, zaś produkcją zajęło się studio filmowe Oto.
W ub.r. Owsiak tuż przed festiwalem wystąpił w reklamie operatora Play (P4). 20. Przystanek Woodstock rozpocznie się 31 lipca w Kostrzynie nad Odrą.
(DR, 23.06.2014)










